Kompozycja w technice mieszanej z wykorzystaniem farb wodnych i techniki kolażu, będąca metaforą prawosławnej świątyni, co podkreśla podtytuł Cerkiew Wasyla Błogosławionego oraz niektóre symbole układające się w rebus. Ponad połowę pracy zajmuje schematyczna zabudowa, m.in. z naklejonego papieru gazetowego z charakterystyczną wysoką wieżą z cebulastą kopułą, usytułowana na tle lazurowego nieba. Po prawej na białym tle, rysunek popiersi dziewczyny i chłopaka przypominających układem putta z obrazu Rafaela Santi pt. „Madonna Sykstyńska” znajdującego się w Galerii Drezdeńskiej. Poniżej stoi duża popielniczka, a nieco z prawej przeskalowany pomarańczowy papieros.
– Folder kolorowy (dwustronna składanka formatu A4) drukowany do wystawy „Sprzężenie zwrotne” Julian Jacek Leszczyński, Galeria Bielska BWA, nakład 500 egz.; reprodukcja kolorowa
2016 – Jacek Leszczyński – „Sprzężenie zwrotne”, Galeria Bielska BWA – Klubokawiarnia Aquarium, (10.01– 6.03.2016)