Czarno-biała klatka z filmu 16 mm Strefy kontaktu nagranego w 1976 roku.
Fotografia przedstawia dwie siedzące postaci w ujęciu bez głowy i stóp: od lewej kobieta z odkrytymi udami, odsłoniętą piersią i nagim brzuchem; z rękoma spoczywającymi na kolanach. Druga postać, męska, w ciemnych spodniach i jasnej koszulce z czarnym paskiem na rękawie, jedną dłoń wspiera na oparciu fotela, drugą dotyka brzucha kobiety.
– książka Kazimierz Piotrowski „Krzysztof Zarębski Erotematy słabnącego Erosa”. Przyczynek do dziejów sztuki performance w Polsce i Stanach Zjednoczonych po 1968 roku., Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu, Radom 2009, s. 143.
2014 – „Polscy radykalni performerzy 1967–1989”, Galeria Bielska BWA, 17.05–15.06.2014).