Artystka była wierna realizmowi; każdy architektoniczny detal czy proporcje budowli, które malowała, zawsze odpowiadały oryginałowi. Monumentalne schody – wejście do kościoła bernardynów w Kalwarii Zebrzydowskiej, gdzie artystka jeździła na plenery, porażają swoim ogromem. Znikomy jest cień na schodach, jedyny ślad obecności człowieka w ciszy rozświetlonego południowym słońcem klasztoru.
– Kolekcja Sztuki Galerii Bielskiej BWA [album], red. i oprac. G. Cybulska, Galeria Bielska BWA, Bielsko-Biała 2011, ss. 53, 212; – kalendarz na lata 2016–2017, reprodukcja pracy, format A3, Galeria Bielska BWA, 2015. http://bielskobiala.wyborcza.pl/bielskobiala/56,88025,20689240,Pokaz_4_postscriptum_Jak_powstaja_kolekcje_sztuki.html [dostęp: 19.09.2016]; – Pokaz 4. postscriptum. Jak powstają kolekcje sztuki i dizajnu, www.galeriabielska.pl ; [dostęp: 10.09.2016]; – Pokaz 4. postscriptum. Jak powstają kolekcje sztuki i dizajnu, https://www.facebook.com/galeriabielska/photos/ms. ..; [dostęp: 20.09.2016].
– 1999 – XXXIV Ogólnopolski Konkurs Malarstwa „Bielska Jesień ’99”, Galeria Bielska BWA, Bielsko-Biała; reprod.: kat. wyst. ss. 4, 27 2002 – „Szarość”, wystawa indywidualna, Galeria Bielska BWA, Bielsko-Biała; reprod.: kat. wyst., s. 25 2005 – „Kolekcja Galerii Bielskiej BWA”, Galeria Bielska BWA, Bielsko-Biała 2010 – „50 obrazów”, Galeria Bielska BWA, Bielsko-Biała reprod.: „Relacje–Interpretacje”, nr 3/2008, wewn. str. okładki 2016 – Pokaz 4. postscriptum. Jak powstają kolekcje sztuki i dizajnu (1 – 19.09.2016).