Wielkoformatowa grafika w technice serigrafii w kolorystyce biało-czarno-czerwonej. Przedstawia, syntetyczną sylwetkę męską, nagą – z narzuconą na ramiona ugrową koszulą. Obwiedziona czarnym konturem postać umieszczona jest na tle koła w kolorze cynobrowej czerwieni, na którym naniesiony jest jeszcze schematyczny instruktażowy rysunek z sylwetą psa. Z prawej strony bezwładną postać dotyka czyjaś dłoń w cielistym kolorze, co kontrastuje z bielą męskiego ciała. Tłem dla figuralnej kompozycji umieszczonej w kole jest kwadratowa płaszczyzna podzielona na pół, u góry czarna u dołu biała.
– „Imprint”, Międzynarodowe Triennale Sztuk Graficznych im. Tadeusza Kulisiewicza, Warszawa, 2008; reprod.: kat. wyst.
– reprod.: „Arterie” nr 7/2010; – Kolekcja Sztuki Galerii Bielskiej BWA [album], red. i oprac. G. Cybulska, Galeria Bielska BWA, Bielsko-Biała 2011, s. 40
– http://bielskobiala.wyborcza.pl/bielskobiala/56,88025,20689240,Pokaz_4_postscriptum_Jak_
– Pokaz 4. postscriptum. Jak powstają kolekcje sztuki i dizajnu, www.galeriabielska.pl, [dostęp: 10.09.2016]
– Pokaz 4. postscriptum. Jak powstają kolekcje sztuki i dizajnu, https://www.facebook.com/galeriabielska/photos/ms. ..; [dostęp: 20.09.2016]
– W Bielsku-Białej. Magazyn Samorządowy, III/2016, reprodukcja pracy, s. 11.
– 2008 – „Imprint”, Międzynarodowe Triennale Sztuk Graficznych im. Tadeusza Kulisiewicza, Warszawa
2009 – pokaz indywidualny towarzyszący koncertowi Miri Ben-Ari, Klub Wytwórnia, Łódź
2009 – „Ad Extra – grafika”, wystawa indywidualna, Galeria Bielska BWA, Bielsko-Biała
2009 – „Grand Prix Młodej Grafiki Polskiej”, Międzynarodowe Triennale Grafiki – Kraków 2009, Bunkier Sztuki, Kraków
2011 – “Carpe diem” wystawa dzieł sztuki z Kolekcji Sztuki Galerii Bielskiej BWA, Apartamenty Sfera, Bielsko-Biała
2016 – Kolekcja Sztuki Galerii Bielskiej BWA. POKAZ 4. Postscriptum. Jak powstają kolekcje sztuki i dizajnu (1 – 18.09.2016).