Fotografia barwna przedstawiająca fragment sceny z performansu Autohemo wykonanego podczas sympozjum „Oferta Andrzeja Mroczka” w Galerii Labirynt w Lublinie w 1976 roku. Zdjęcie ukazuje leżącą kobiecą postać z oczami przykrytymi białą opaską. Spod opaski, na jej przedłużeniu wystaje koronkowa taśma; ciało okrywa białe płótno. W miejscu włosów liście paproci. Ponad głową kobiety widoczna męska dłoń, z której cienką stróżką spływa krew. Jej krople spadają na białą opaskę, dokładnie w miejsce oczu, które są przez nią przesłonięte.
Najsłynniejsza fotografia Krzysztofa Zarębskiego, będąca prawdopodobnie pierwszą w Polsce pracą z użyciem krwi. Performans w Galerii Labirynt w Lublinie w 1976 roku polegał m.in. na nakłuciu żyły artysty i spuszczeniu kilku kropli krwi na gazę umieszczoną na oczach modelki. Artysta nawiązywał do metody samoleczenia wzroku, stosowanego czasem w medycynie. Autorem fotografii jest Leszek Fidusiewicz. Praca została zawłaszczona przez Piotra Uklańskiego, który wykorzystał fotografię „Autohemo” do wykonania własnej pracy, prezentowanej na wystawie indywidualnej w warszawskiej Zachęcie.
– ”Permafo” [książka], Muzeum Współczesne Wrocław, Muzeum Narodowe Wrocław, 2012, s. 86.
2009 – Krzysztof Zarębski’70. Erotematy słabnacego Erosa, Galeria Art NEW media, Warszawa (od 21.02.2009)
2009 – Krzysztof Zarębski - „Zmysłowość jest jego kwiatem”, Galeria Bielska BWA, Bielsko-Biała (30.07–30.08.2009)
2014 – „Polscy radykalni performerzy 1967–1989”, Galeria Bielska BWA, 17.05–15.06.2014).